— Trade Connector Oy on todella hyvä kumppani, Oy Transmeri Group Ab:n tietohallinto- ja vastuullisuusjohtaja Kimmo Koho sanoo.
Strategisen kumppanuuden lisäksi yhteistyön kulmakivet ovat kustannustehokkuus, nopea palvelu sekä Transmerin ja sen asiakkaiden liiketoiminnan ymmärtäminen. Yhteistyö alkoi vuonna 2021.
Suomalaisella perheyrityksellä Transmeri Groupilla on kymmeniä brändejä ja kymmeniätuhansia tuotenimikkeitä. Omia kosmetiikkabrändejä ovat muun muassa Four Reasons, Biozell, Taika ja Ibero. Maahantuoduista tuotteista kaikki tuntevat Off / Raid -tuotteet.
- Kumppanuus Trade Connectorin kanssa tuottaa meille lisäarvoa entistä pienempien tuote-erien sähköisen kaupankäynnin automatisoinnista. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että EDI-yhteyksien perustamiskustannukset ovat todella järkevät, Koho hymyilee.
- Trade Connectorilla on hyvä palveluvaste. Saamme tarvittaessa nopeastikin apua. Trade Connectorin tiimi ymmärtää liiketoimintaamme ja palvelee luotettavasti ja ammattitaitoisesti, ottaa kantaa ja venyy myös sopivasti, kun tarve on todellinen, Koho lisää.
Kohon mukaan viimeisimmät sähköisen sanomanvälityksen EDI (OVT) -yhteyksien käyttöönotot hoidettiin tehokkaasti ja nopeasti. Transmeri on hyötynyt kumppanuudesta Trade Connectorin kanssa monin tavoin ja saanut myös omilta asiakkailtaan positiivista palautetta.
- Trade Connectorin hoitamana tiettyjä sähköisen sanomanvälityksen palveluihin liittyviä prosesseja voidaan tehdä aiempaa huomattavasti nopeammin, Koho kertoo.
Kumppaneiden palveluasenne on synergiassa. Transmerin arvot ovat Yhdessä, Ajassa ja Menestyen. Trade Connectorin missiona on tukea asiakkaan menestymistä laadukkailla, kustannustehokkailla ja helppokäyttöisillä sanomanvälityspalveluilla. Nämä ajatukset kohtaavat myös arjessa.
- Yhdessä tarkoittaa Transmerin ja Trade Connectorin todella hyvää kumppanuutta, Ajassa sitä, että viemme asioita yhteistyössä, luotettavasti ja tehokkaasti eteenpäin sekä Menestyen sitä, että kumpikin yrityksistä onnistuu kumppanuuden avulla palvelemaan asiakkaitaan entistä asiakaslähtöisemmin, Koho kiteyttää.