Sähköinen kaupankäynti ja sanomanvälitys EDI (OVT) – Mahdollisuudet yritykselleni ja miten pääsen eteenpäin?

Yritysten globaali verkosto käy toistensa kanssa sähköisten teknologioiden mahdollistamaa digitaalista kauppaa.

Suuri osa näistä yrityksistä ja yhteistyökumppaneista velvoittaa sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja myös omalta verkostoltaan, jolloin asia on usein ajankohtainen myös asiakasyrityksillemme.

Asiakkaamme saavat Trade Connectorista sähköiseen kaupankäyntiinsä huippuasiantuntijoiden palvelut ja rautaisen tuen. Termiviidakko - sähköinen kaupankäynti, tilaus- ja toimitusketjun sähköinen hallinta, kuljetuslogistiikka, ulkoinen varastonhallinta, EDI Electronic Data Interchange, OVT organisaatioiden välinen tiedonsiirto, Edifact, UBL, XML, ANSI X12, CSV AS2, HTTP(S), SFTP, API-rajapinnat, ERP-järjestelmä sekä järjestelmäintegraatio - on Trade Connectorin ydinosaamista.

- Sähköisen kaupankäynnin mahdollisuudet ovat jokaisen ulottuvilla, mutta yritykset tarvitsevat asiantuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten sähköisen sanomanvälityksen EDI (OVT) –palveluiden käyttöönotto vaikuttaa heidän liiketoimintaansa ja miten ottaa näitä palveluita käyttöönsä, asiakaspalvelujohtaja Petri Tammelander Trade Connectorista kertoo.

- Meillä on tästä Trade Connectorissa vuosikymmenien kokemus ja autamme mielellämme. Trade Connector tarjoaa asiakaslähtöisiä ja asiantuntevia palveluita tilaus-toimitusketjun, kuljetuslogistiikan ja laskutuksen sähköistämiseen, Tammelander lisää.

EDI (OVT) -käyttöönotto parantaa prosesseja sekä säästää aikaa ja kustannuksia

Trade Connectorin sähköisen sanomanvälityksen EDI (OVT) -palvelut kattavat muun muassa Edifact-, XML-, ANSI X12 - ja JSON -sanomamuodot, myynti- ja ostolaskut ja niiden digitoinnin sekä järjestelmäintegraatiot.

- Sähköisen sanomanvälityksen palvelumme ovat asiakkaalle helppoja ja kustannustehokkaita sekä parantavat yrityksen kilpailukykyä. EDI (OVT) -palvelumme mahdollistavat entistä tehokkaammat liiketoiminnan ja logistiikan prosessit sekä vähentävät toiminnanohjausjärjestelmiin liittyvää rutiinityötä. Tämä kaikki säästää asiakkaamme aikaa ja kustannuksia, Tammelander sanoo.

Trade Connectorin toiminta-ajatus on tukea asiakkaidemme menestymistä laadukkailla, kustannustehokkailla ja helppokäyttöisillä sanomanvälityspalveluilla. Olemme saaneet asiakkailtamme kiitosta asiakaslähtöisyydestämme ja joustavuudestamme.

Sähköisen sanomanvälityksen EDI (OVT) -käyttöönotosta hyvään kumppanuuteen

EDI-sanomien käyttöönoton ajan Trade Connector tukee asiakkaan EDI-yhteyksien sekä kaikkien projektin osapuolten - järjestelmätoimittajan ja asiakkaan yhteistyökumppaneiden - käyttöönottopolkua ensikontaktista sanomaliikenteen tuotantoon.

- Teemme työtämme tuhansien käyttöönottojen kokemuksella ja asiantuntemuksella. Tiiviillä ja hyvällä yhteistyöllä saavutamme ensiluokkaisen lopputuloksen. Haluamme olla luottamuksesi arvoisia, Tammelander sanoo.

Käyttöönoton jälkeen EDI-palveluoperaattori Trade Connector vastaa asiakkaan sähköisen sanomaliikenteen toimivuudesta ja valvonnasta sekä on joustavasti asiakkaan käytettävissä edelleen.

Autamme yritystäsi menestymään nyt ja tulevaisuudessa.


Petri Tammelander
Asiakaspalvelujohtaja
+358 500 425 735
etunimi.sukunimi@www.tradeconnector.fi
Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä
Yhteystiedot
Myynti
+358 102 350 412
myynti@tradeconnector.fi

Pukinmäenaukio 4A 
00720 HELSINKI

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@tradeconnector.fi
Autamme yritystäsi menestymään nyt ja tulevaisuudessa.






    Löydät meidät myös